- Menu
- Home
-
Lamponderdelen
- Alle lamponderdelen
- Aardingsmaterialen
- Afsluitknoppen
- Carrosserie en sluitringen
- Draadeinden
- Fitting beugels
- Fittingen
- Fittinghulzen
- Flexibele stangen
- Gewrichten
- Glasdragers
- Isolatietules
- Kap en glashouders
- Klem en glasveren
- Koppelstukken
- Lampenketting
- Messing kogels
- Moeren
- Moffen
- Montagebeugels
- Ophangbeugels
- Pendelstangen
- Plaatnippels
- Plafondkapbeugels
- Plafondkappen
- Ringnippels
- Sierknoppen
- Sierplaten en afdekplaten
- Staaldraden en ophanging
- Stelpijpen
- Stelringen
- Tandveerringen en kartelringen
- Trekontlasters
- Trompetnippels
- Vaas- en fleslamp materialen
- Verloopfittingen
- Verloopringen lampenkap
- Verloopstukken
- Verzwaringsplaten
- Wand en plafond snoerbevestigingen
- Strijkijzersnoer
- Snoeren en kabels
-
Aansluitsnoeren
- Alle aansluitsnoeren
- Aansluitsnoeren met eurostekker
- Aansluitsnoeren met randaarde stekker
- Aansluitsnoeren met snoerschakelaar
- Aansluitsnoeren met voetschakelaar
- Aansluitsnoeren met fitting en snoerschakelaar
- Aansluitsnoeren UK en USA
- Strijkijzersnoeren met eurostekker
- Strijkijzersnoeren met snoerschakelaar
- Strijkijzersnoeren met voetschakelaar
- Krulsnoeren met platte stekker
- Krulsnoeren met randaarde stekker
- Stekkers en schakelaars
- Elektromaterialen
-
Lichtbronnen
- Alle lichtbronnen
- Gloeilampen
-
Halogeenlampen
- Alle Halogeenlampen
- Halogeenlamp kaarslampen
- Halogeenlamp kogellampen
- Halogeenlamp standaardlampen
- Halogeenlampen - Halostar - G4 - 12 volt
- Halogeenlampen - 25MM - MR8 - GU4 - 12 volt
- Halogeenlampen - 35MM - MR11 - GU4 - 12 volt
- Halogeenlampen - 51MM - MR16 - GU5.3 - 12 volt
- Halogeenlampen - Aluline R37/56 - BA15d - 12 volt
- Halogeenlampen - AR70 - BA15d - 12 volt
- Halogeenlampen - AR111 - G53 - 12 volt
- Halogeenlampen - Halopin - G9 - 230 volt
- Halogeenlampen - 51MM - PAR16 - GU10 - 230 volt
- Halogeenlampen - ES63 - GU10 - 230 volt
- Halogeenlampen - ES111 - GU10 - 230 volt
- Halogeenlampen - PAR - E27
- Halogeenlampen - Halolux Ceram - E27
- Halogeenlampen - Halolux Ceram - B15d - 230 volt
- LED lampen
- Lampen
- Schakelmateriaal
Verzenden - Lamponderdelen.nl
Snelle en betrouwbare verzending bij Lamponderdelen.nl, voor een vlotte levering.
We doen altijd ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden en te laten bezorgen.
De bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 uur bij ons binnen zijn, worden dezelfde dag nog door ons verzonden. In de meeste gevallen heb jij je bestelling de volgende dag al in huis, mits alle bestelde producten bij ons uit voorraad leverbaar zijn.
Als sommige producten van je bestelling niet op voorraad zijn, nemen wij per e-mail contact met je op over de levertijd van je bestelling.
Wij versturen onze bestellingen van maandag tot en met vrijdag, en alle pakketten die bij ons de deur uitgaan, worden verzonden met PostNL. Als je in het weekend of op feestdagen een bestelling plaatst, verzenden wij je bestelling de eerstvolgende werkdag.
Zodra wij jouw bestelling hebben verzonden, ontvang je automatisch een e-mail van PostNL. Deze e-mail bevat een track & trace-code waarmee je de status en het aflevermoment van je bestelling gemakkelijk mee kunt volgen.
Wij hanteren de volgende verzendkosten binnen Nederland:
- Verzendkosten PostNL – Brievenbuspakje Nederland: € 4,95
- Verzendkosten PostNL – Pakket Nederland: € 7,95
Alle bestellingen met een orderwaarde boven de € 99,00 versturen wij gratis binnen Nederland.
Wij hanteren de volgende verzendkosten naar België:
- Verzendkosten PostNL – Pakket België: € 10,95
Alle bestellingen met een orderwaarde boven de € 150,00 versturen wij gratis naar België.
Veelgestelde vragen over verzenden:
- Kan ik mijn bestelling laten afleveren op een PostNL-afhaalpunt?
- Ja, dat kan. Tijdens het bestelproces kies je bij het invullen van je gegevens voor de verzendmethode ‘Ophalen bij PostNL-afhaalpunt’. Met meer dan 5.500 PostNL-locaties is er altijd wel een afhaalpunt in jouw buurt te vinden. Afhankelijk van de openingstijden van de desbetreffende PostNL-locatie bepaal je zelf wanneer je jouw pakket ophaalt. Wel zo makkelijk, toch?
- Hoe lang heb ik de tijd om mijn pakket af te halen bij het PostNL-afhaalpunt?
- Wanneer je ervoor kiest om je bestelling te laten afleveren bij een PostNL-afhaalpunt, heb je 7 dagen de tijd om jouw pakket daar af te halen. Zodra het PostNL-afhaalpunt jouw pakket in ontvangst heeft genomen, blijft het daar 7 dagen liggen.
Haal je het pakket binnen deze periode niet op, dan wordt het retour gestuurd naar ons adres. Mocht je na het lezen van bovenstaande informatie toch te laat zijn met het afhalen van je pakket, neem dan gerust contact met ons op. Samen vinden we een oplossing.
- Wanneer je ervoor kiest om je bestelling te laten afleveren bij een PostNL-afhaalpunt, heb je 7 dagen de tijd om jouw pakket daar af te halen. Zodra het PostNL-afhaalpunt jouw pakket in ontvangst heeft genomen, blijft het daar 7 dagen liggen.
- Kan ik mijn bestelling laten afleveren bij een PostNL-pakketautomaat?
- Ja, dat kan. Tijdens het bestelproces kies je bij het invullen van je gegevens voor de verzendmethode ‘Ophalen bij PostNL-afhaalpunt’. Met meer dan 1.200 PostNL-pakketautomaten is er altijd een pakketautomaat in jouw buurt te vinden.
Let op: pakketten mogen maximaal 70 x 35 x 50 cm (breedte x hoogte x diepte) groot zijn. Grotere pakketten passen niet in de automaat en worden doorgestuurd naar een PostNL-afhaalpunt.
- Ja, dat kan. Tijdens het bestelproces kies je bij het invullen van je gegevens voor de verzendmethode ‘Ophalen bij PostNL-afhaalpunt’. Met meer dan 1.200 PostNL-pakketautomaten is er altijd een pakketautomaat in jouw buurt te vinden.
- Hoe lang heb ik de tijd om mijn pakket af te halen bij een PostNL-pakketautomaat?
- Als je hebt gekozen om je bestelling te laten afleveren bij een PostNL-pakketautomaat, dan heb je 3 dagen de tijd om jouw pakket daar af te halen. Zodra het pakket in de PostNL-pakketautomaat ligt, blijft het daar 3 dagen liggen.
Als je het pakket niet binnen 3 dagen afhaalt bij de pakketautomaat, wordt het door PostNL naar een PostNL-afhaalpunt in jouw buurt gebracht.
Haal je het pakket niet binnen 7 dagen op bij het PostNL-afhaalpunt, dan wordt het retour gestuurd naar ons adres. Mocht je ondanks bovenstaande informatie te laat zijn met het afhalen van je pakket, neem dan gerust contact met ons op. Samen vinden we een oplossing.
- Als je hebt gekozen om je bestelling te laten afleveren bij een PostNL-pakketautomaat, dan heb je 3 dagen de tijd om jouw pakket daar af te halen. Zodra het pakket in de PostNL-pakketautomaat ligt, blijft het daar 3 dagen liggen.
- Kan ik mijn afleveradres nog wijzigen als mijn bestelling al is verzonden?
- Helaas kunnen wij het afleveradres niet meer wijzigen of aanpassen nadat je bestelling door ons is verzonden. Houd je e-mail daarom goed in de gaten. Zodra je de track & trace-code per e-mail ontvangt, kun je in sommige gevallen zelf het bezorgmoment of de locatie wijzigen. Dit kan vanaf het moment dat PostNL jouw pakket heeft ontvangen tot het moment dat de status ‘Zending is gesorteerd’ wordt weergegeven. Hiervoor heb je wel een PostNL-account nodig
- Ik heb een foutje gemaakt in mijn afleveradres, wat kan ik doen?
- Was je er niet helemaal bij en heb je een foutje gemaakt bij het invullen van het afleveradres? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Als jouw pakket nog niet door ons is verstuurd, kunnen we het afleveradres nog voor je wijzigen. Heb je van ons al een verzendbevestiging ontvangen? Dan is jouw pakket al verstuurd en kunnen we het afleveradres helaas niet meer aanpassen.
Als PostNL jouw pakket niet kan afleveren op het foutieve afleveradres, wordt het pakket naar verwachting retour gestuurd naar ons adres. Zodra wij jouw pakket retour hebben ontvangen van PostNL, nemen wij direct contact met je op. Mocht jouw pakket toch worden afgeleverd op het foutieve afleveradres door PostNL, dan ben je zelf verantwoordelijk om contact op te nemen met de ontvanger om te vragen of je het pakket daar kunt ophalen.
- Was je er niet helemaal bij en heb je een foutje gemaakt bij het invullen van het afleveradres? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Als jouw pakket nog niet door ons is verstuurd, kunnen we het afleveradres nog voor je wijzigen. Heb je van ons al een verzendbevestiging ontvangen? Dan is jouw pakket al verstuurd en kunnen we het afleveradres helaas niet meer aanpassen.
- Wat gebeurt er als ik een verkeerd afleveradres heb ingevuld en mijn bestelling is al verzonden?
- Wanneer je een verkeerd afleveradres hebt ingevuld en je bestelling al door ons is verzonden, zal PostNL jouw pakket aanbieden op het verkeerd ingevulde afleveradres. In veel gevallen zal de persoon op dat adres het pakket weigeren, waarna PostNL het pakket retour stuurt naar ons adres.
Zodra wij het pakket retour hebben ontvangen van PostNL, nemen wij direct contact met je op om je bestelling opnieuw te versturen. Mocht jouw pakket toch worden afgeleverd door PostNL op het verkeerde afleveradres, dan ben je zelf verantwoordelijk om contact op te nemen met de ontvanger om te vragen of je het pakket daar kunt ophalen.
- Wanneer je een verkeerd afleveradres hebt ingevuld en je bestelling al door ons is verzonden, zal PostNL jouw pakket aanbieden op het verkeerd ingevulde afleveradres. In veel gevallen zal de persoon op dat adres het pakket weigeren, waarna PostNL het pakket retour stuurt naar ons adres.
- Wanneer ontvang ik de e-mail met daarin de track & trace-code van mijn bestelling?
- Als je van ons wel een e-mail hebt ontvangen met daarin de orderbevestiging en de factuur, maar je hebt nog geen e-mail ontvangen met de track & trace-code, dan is jouw pakket nog niet gescand in het sorteercentrum van PostNL.
Zodra jouw pakket in het sorteercentrum wordt gescand, ontvang je automatisch een e-mail met daarin de track & trace-code en alle benodigde informatie om de status en het aflevermoment van je bestelling te kunnen volgen. Heb je geen enkele e-mail van ons ontvangen, dan kun je het beste even contact met ons opnemen.
- Als je van ons wel een e-mail hebt ontvangen met daarin de orderbevestiging en de factuur, maar je hebt nog geen e-mail ontvangen met de track & trace-code, dan is jouw pakket nog niet gescand in het sorteercentrum van PostNL.