• Gratis verzendingGratis verzending: NL vanaf € 99 | BE vanaf € 150
  • BezorgingBestel vóór 16:00 uur, morgen bezorgd
  • Bestel zonder accountMakkelijk en snel bestellen zonder account
  • PostNL-puntLaat je bestelling afleveren bij een PostNL-punt
  • Gratis verzendingGratis verzending: NL vanaf € 99 | BE vanaf € 150
  • BezorgingBestel vóór 16:00 uur, morgen bezorgd
  • Bestel zonder accountMakkelijk en snel bestellen zonder account
  • PostNL-puntLaat je bestelling afleveren bij een PostNL-punt

Bestellen - Lamponderdelen.nl

Een bestelling plaatsen bij Lamponderdelen.nl is gemakkelijk, veilig en snel.

Bij Lamponderdelen.nl streven we ernaar om jouw ervaring zo eenvoudig en plezierig mogelijk te maken. Ons uitgebreide assortiment is voor het merendeel direct uit voorraad leverbaar, wat betekent dat je jouw bestelling snel kunt ontvangen. Bestel je voor 16:00 uur op werkdagen, dan zorgen wij ervoor dat je bestelling dezelfde dag nog wordt verzonden, zodat je deze meestal al de volgende dag in huis hebt, mits de producten op voorraad zijn.

We verwerken en verzenden bestellingen van maandag tot en met vrijdag. Plaats je een bestelling in het weekend of op een feestdag, dan wordt jouw pakket op de eerstvolgende werkdag verzonden. Voor de bezorging van al onze pakketten maken we gebruik van de betrouwbare en snelle diensten van PostNL, zodat je altijd zeker bent van een snelle en efficiënte levering.

Veilig en vertrouwd betalen

Tijdens het afrekenproces kom je terecht in een beveiligde betaalomgeving, waar jouw gegevens versleuteld worden verzonden. Dit zorgt ervoor dat niemand anders kan meekijken of je betaalinformatie kan onderscheppen. Zo kun jij met een gerust hart jouw bestelling veilig afrekenen, zonder zorgen over privacy of beveiliging.

Veelgestelde vragen over bestellen:

  • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
      1. Klik op het product dat je wilt bestellen.
      2. Klik op de knop 'Voeg toe aan winkelwagen'.
      3. Klik vervolgens op de knop 'Ik ga bestellen'.
      4. Kies of je wilt bestellen met een account of zonder account.
      5. Vul je persoonlijke gegevens in en controleer deze goed op eventuele fouten.
      6. Kies je gewenste betaalmethode en verzendmethode.
      7. Klik op de knop 'Doorgaan'.
      8. Controleer je gehele bestelling en je ingevulde gegevens goed op eventuele fouten.
      9. Accepteer de algemene voorwaarden en klik op de knop 'Bestelling plaatsen'.
      10. Nadat je de bestelling hebt afgerekend, ontvang je een orderbevestiging en de factuur van je bestelling op het opgegeven e-mailadres. Heb je na een half uur nog geen e-mail ontvangen? Controleer dan je map met ongewenste e-mail.
      11. Zodra je bestelling in behandeling is genomen en wij je bestelling gaan inpakken, ontvang je een e-mail op het opgegeven e-mailadres.
      12. Je pakket is verzonden en opgehaald door PostNL bij ons magazijn. Je ontvangt een e-mail op het opgegeven e-mailadres.
      13. Zodra je pakket bij PostNL is gesorteerd in het sorteercentrum en het verzendlabel is gescand, ontvang je een e-mail met de track & trace-code en alle benodigde informatie om de status en aflevermoment van je bestelling te volgen.
  • Kan ik bestellen zonder account?
    • Bij Lamponderdelen.nl heb je geen account nodig om een bestelling te plaatsen.
      Wil je toch een account aanmaken? Dat kan eenvoudig tijdens het invoeren van je gegevens.
  • Kan ik mijn bestelling laten afleveren op een ander adres dan het factuuradres?
    • Ja dat kan, je kunt altijd je bestelling laten afleveren op een ander adres. Dit kun je zelf aangeven bij het invullen van je gegevens tijdens het bestelproces door te kiezen voor een alternatief verzendadres.
      We bieden ook de mogelijkheid om je bestelling rechtstreeks te laten afleveren bij één van de PostNL-afhaalpunten bij jou in de buurt. Aan jou de keuze.
  • Waar kan ik zien of een product op voorraad is?
    • Op de product- of informatiepagina van het product kun je zien of het op voorraad is of niet. Een vakje naast de prijs van het product geeft de melding ‘op voorraad’ of ‘niet op voorraad’ weer. Is een product niet voorradig en wil je de levertijd weten, neem dan contact met ons op.
  • Ik heb geen orderbevestiging en factuur per e-mail ontvangen van mijn bestelling?
    • Het kan zijn dat onze e-mail in je map met ongewenste e-mail terecht is gekomen (spambox) en dat je deze e-mail nog niet hebt gezien/gelezen. Het kan ook voorkomen dat er per ongeluk een foutief e-mailadres is ingevuld tijdens het bestelproces. Heb je geen e-mail van ons ontvangen? Neem dan gerust contact met ons op, zodat wij het voor je kunnen uitzoeken.
  • Kan ik mijn geplaatste bestelling wijzigen of annuleren?
    • Zodra je een bestelling hebt geplaatst (betaald), kun je de producten niet meer verwijderen, wijzigen of annuleren. Zolang je bestelling nog niet is verzonden, kunnen wij je bestelling wel annuleren zodat je een nieuwe bestelling kunt plaatsen. Neem hiervoor contact met ons op.

      Mocht annuleren niet meer mogelijk zijn omdat je bestelling al door ons is verzonden, dan kun je de bestelde ongewenste producten naar ons adres retourneren zodra je de bestelling hebt ontvangen.

  • Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
    • Heb je een bestelling geplaatst en is de betaling van de bestelling bij ons voor 16:00 uur binnen, dan versturen we jouw bestelling nog dezelfde dag. Meestal heb je jouw bestelling de volgende dag al in huis. Wij versturen onze bestellingen van maandag tot en met vrijdag. Bestellingen geplaatst in het weekend of op feestdagen worden de eerstvolgende werkdag verzonden.

      Als sommige producten van je bestelling niet op voorraad zijn, nemen wij per e-mail contact met je op over de levertijd van je bestelling.

  • Kan ik een bestelling plaatsen zonder btw? (Alleen voor Belgische ondernemers)
    • Ja dat kan, als ondernemer uit België kun je bij ons een bestelling plaatsen, mits je in het bezit bent van een geldig Belgisch btw-nummer. Kijk voor alle informatie op onze ‘Btw-vrij bestellen’ pagina.