- Menu
- Home
-
Lamponderdelen
- Alle lamponderdelen
- Aardingsmaterialen
- Afsluitknoppen
- Carrosserie en sluitringen
- Draadeinden
- Fitting beugels
- Fittingen
- Fittinghulzen
- Flexibele stangen
- Gewrichten
- Glasdragers
- Isolatietules
- Kap en glashouders
- Klem en glasveren
- Koppelstukken
- Lampenketting
- Messing kogels
- Moeren
- Moffen
- Montagebeugels
- Ophangbeugels
- Pendelstangen
- Plaatnippels
- Plafondkapbeugels
- Plafondkappen
- Ringnippels
- Sierknoppen
- Sierplaten en afdekplaten
- Staaldraden en ophanging
- Stelpijpen
- Stelringen
- Tandveerringen en kartelringen
- Trekontlasters
- Trompetnippels
- Vaas- en fleslamp materialen
- Verloopfittingen
- Verloopringen lampenkap
- Verloopstukken
- Verzwaringsplaten
- Wand en plafond snoerbevestigingen
- Strijkijzersnoer
- Snoeren en kabels
-
Aansluitsnoeren
- Alle aansluitsnoeren
- Aansluitsnoeren met eurostekker
- Aansluitsnoeren met randaarde stekker
- Aansluitsnoeren met snoerschakelaar
- Aansluitsnoeren met voetschakelaar
- Aansluitsnoeren met fitting en snoerschakelaar
- Aansluitsnoeren UK en USA
- Strijkijzersnoeren met eurostekker
- Strijkijzersnoeren met snoerschakelaar
- Strijkijzersnoeren met voetschakelaar
- Krulsnoeren met platte stekker
- Krulsnoeren met randaarde stekker
- Stekkers en schakelaars
- Elektromaterialen
-
Lichtbronnen
- Alle lichtbronnen
- Gloeilampen
-
Halogeenlampen
- Alle Halogeenlampen
- Halogeenlamp kaarslampen
- Halogeenlamp kogellampen
- Halogeenlamp standaardlampen
- Halogeenlampen - Halostar - G4 - 12 volt
- Halogeenlampen - 25MM - MR8 - GU4 - 12 volt
- Halogeenlampen - 35MM - MR11 - GU4 - 12 volt
- Halogeenlampen - 51MM - MR16 - GU5.3 - 12 volt
- Halogeenlampen - Aluline R37/56 - BA15d - 12 volt
- Halogeenlampen - AR70 - BA15d - 12 volt
- Halogeenlampen - AR111 - G53 - 12 volt
- Halogeenlampen - Halopin - G9 - 230 volt
- Halogeenlampen - 51MM - PAR16 - GU10 - 230 volt
- Halogeenlampen - ES63 - GU10 - 230 volt
- Halogeenlampen - ES111 - GU10 - 230 volt
- Halogeenlampen - PAR - E27
- Halogeenlampen - Halolux Ceram - E27
- Halogeenlampen - Halolux Ceram - B15d - 230 volt
- LED lampen
- Lampen
- Schakelmateriaal
Bezorgen - Lamponderdelen.nl
Je bestelling van Lamponderdelen.nl wordt snel en efficiënt bezorgd door PostNL.
Wanneer je bestelling op werkdagen vóór 16:00 uur bij ons binnen is, verzenden wij je bestelling dezelfde dag en heb je jouw bestelling de volgende dag al in huis. Bestel je na 16:00 uur, dan wordt je bestelling de volgende werkdag pas door ons verzonden.
Van maandag tot en met vrijdag versturen wij onze bestellingen. Bestel je in het weekend of op feestdagen, dan verzenden wij je bestelling op de eerstvolgende werkdag.
Hieronder kun je zien wanneer je bestelling bezorgd zal worden:
- Besteld op maandag (voor 16:00 uur) → Bezorging op dinsdag
- Besteld op dinsdag (voor 16:00 uur) → Bezorging op woensdag
- Besteld op woensdag (voor 16:00 uur) → Bezorging op donderdag
- Besteld op donderdag (voor 16:00 uur) → Bezorging op vrijdag
- Besteld op vrijdag (voor 16:00 uur) → Bezorging op zaterdag
- Besteld op zaterdag (gehele dag) → Bezorging op dinsdag
- Besteld op zondag (gehele dag) → Bezorging op dinsdag
Voor de bezorging van al onze pakketten maken wij gebruik van de diensten van PostNL.
Zodra wij jouw bestelling hebben verzonden, ontvang je automatisch een e-mail van PostNL. Deze e-mail bevat een track & trace-code waarmee je de status en het aflevermoment van je bestelling gemakkelijk kunt volgen.
Veelgestelde vragen over bezorgen:
- Wanneer ontvang ik de e-mail met daarin de track & trace-code van mijn bestelling?
- Als je van ons een e-mail hebt ontvangen met daarin de orderbevestiging en de factuur, maar je hebt nog geen e-mail ontvangen met daarin de track & trace-code, dan is jouw pakket nog niet gescand in het sorteercentrum van PostNL.
Zodra jouw pakket in het sorteercentrum wordt gescand, ontvang je automatisch een e-mail met daarin de track & trace-code en alle benodigde informatie om de status en het aflevermoment van je bestelling te kunnen volgen. Heb je geen enkele e-mail van ons ontvangen, neem dan gerust contact met ons op.
- Als je van ons een e-mail hebt ontvangen met daarin de orderbevestiging en de factuur, maar je hebt nog geen e-mail ontvangen met daarin de track & trace-code, dan is jouw pakket nog niet gescand in het sorteercentrum van PostNL.
- Ik ben niet thuis op het moment dat PostNL mijn pakket wil afleveren.
- Ben je niet thuis op het moment dat PostNL langs komt, dan bezorgt PostNL het volgens de bezorgvoorkeuren die bij hen bekend zijn. Heb je je bezorgvoorkeuren niet ingesteld, dan kan jouw pakket met daarin je bestelling worden bezorgd bij één van je buren of op een PostNL-afhaalpunt. In de PostNL-app of met je track & trace-code zie je waar je het pakket kunt afhalen.
- Ik was niet thuis en PostNL heeft mijn pakket afgegeven bij een PostNL-afhaalpunt.
- Wanneer PostNL na een mislukte afleverpoging het pakket niet bij jou kan afleveren, wordt het pakket bij een PostNL-afhaalpunt bij jou in de buurt afgegeven. Zodra het PostNL-afhaalpunt jouw pakket in ontvangst heeft genomen, zal jouw pakket daar 7 dagen blijven liggen.
Haal je het pakket binnen deze periode niet op, dan wordt het retour gestuurd naar ons adres. Mocht je na het lezen van bovenstaande informatie toch te laat zijn met het afhalen van je pakket, neem dan gerust contact met ons op. Samen vinden we een oplossing.
- Wanneer PostNL na een mislukte afleverpoging het pakket niet bij jou kan afleveren, wordt het pakket bij een PostNL-afhaalpunt bij jou in de buurt afgegeven. Zodra het PostNL-afhaalpunt jouw pakket in ontvangst heeft genomen, zal jouw pakket daar 7 dagen blijven liggen.
- Mijn bestelling is nog niet geleverd, wat nu?
- Voor de aflevering van onze pakketten op de volgende werkdag zijn wij afhankelijk van de dienstverlening van PostNL. Het kan voorkomen dat PostNL, door drukte en/of vertraging in het depot of sorteercentrum, jouw bestelling niet de volgende werkdag kan bezorgen.
Onze excuses hiervoor. Helaas kunnen wij hier ook niets aan veranderen of enige invloed op uitoefenen. In de meeste gevallen duurt de vertraging maar een paar dagen. Wij adviseren je om je track & trace-code goed in de gaten te houden, hierin staat de actuele status van jouw pakket aangegeven.
- Voor de aflevering van onze pakketten op de volgende werkdag zijn wij afhankelijk van de dienstverlening van PostNL. Het kan voorkomen dat PostNL, door drukte en/of vertraging in het depot of sorteercentrum, jouw bestelling niet de volgende werkdag kan bezorgen.
- De status van mijn bestelling verandert niet als ik de track & trace-code bekijk?
- Het kan gebeuren dat er een vertraging is ontstaan door drukte bij een depot of sorteercentrum van PostNL. Tijdens de zomerperiode en de feestdagen komt het wel eens voor dat er meer brievenbuspakjes en pakketten worden aangeleverd dan PostNL op één dag kan verwerken. Maar geen paniek, het komt altijd weer goed!
Meestal duurt het een paar dagen voordat de status van je bestelling verandert wanneer je de track & trace-informatie bekijkt. Houd je track & trace-code daarom goed in de gaten, en mocht je toch een beetje ongerust zijn, dan kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen.
- Het kan gebeuren dat er een vertraging is ontstaan door drukte bij een depot of sorteercentrum van PostNL. Tijdens de zomerperiode en de feestdagen komt het wel eens voor dat er meer brievenbuspakjes en pakketten worden aangeleverd dan PostNL op één dag kan verwerken. Maar geen paniek, het komt altijd weer goed!
- Ik heb mijn brievenbuspakje niet ontvangen, maar volgens de track & trace-code is mijn brievenbuspakje wel afgeleverd?
- Voor de PostNL-bezorger is het soms handig en sneller om alle brievenbuspakjes in één keer te scannen. Geen paniek dus, waarschijnlijk wordt jouw brievenbuspakje later op de dag alsnog in je brievenbus bezorgd. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan even contact met ons op.
- Volgens de track & trace-code is mijn pakket bezorgd, maar ik heb geen pakket ontvangen, wat nu?
- Staat de status van je pakket in de track & trace-informatie op "bezorgd", maar heb je niets ontvangen?
Het kan zijn dat PostNL je pakket dan bij één van je buren heeft afgeleverd, en dat dit niet duidelijk zichtbaar is in de track & trace-informatie. Vraag bij je naaste buren of zij toevallig een pakket voor jou in ontvangst hebben genomen.Als je pakket niet bij één van je buren is bezorgd, wacht dan nog even af, want meestal wordt je pakket alsnog binnen 2 dagen bezorgd. Heb je na 2 dagen nog steeds je pakket niet ontvangen? Neem dan gelijk contact met ons op. Wij gaan dan direct voor je aan de slag en nemen contact op met PostNL.
- Staat de status van je pakket in de track & trace-informatie op "bezorgd", maar heb je niets ontvangen?
- Ik heb een verkeerd product ontvangen wat ik niet heb besteld, wat kan ik doen?
- Je bestelling is door de bezorger van PostNL afgeleverd, en met veel enthousiasme maak je jouw pakket open. Maar dan ontdek je dat er een verkeerd product door ons is geleverd, wat jij helemaal niet hebt besteld. Dat is natuurlijk niet handig van ons en vervelend voor jou, onze excuses voor het ongemak!
Neem gelijk contact met ons op als je een verkeerd product hebt ontvangen, zodat we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen voor je. Wij vragen je hierbij de volgende informatie aan ons door te e-mailen:
- Het factuurnummer van jouw bestelling.
- Welk product je wel hebt besteld, maar niet hebt ontvangen.
- Welk product je niet hebt besteld, maar wel hebt ontvangen.
- Een duidelijke foto van het verkeerd geleverde product.
- Je bestelling is door de bezorger van PostNL afgeleverd, en met veel enthousiasme maak je jouw pakket open. Maar dan ontdek je dat er een verkeerd product door ons is geleverd, wat jij helemaal niet hebt besteld. Dat is natuurlijk niet handig van ons en vervelend voor jou, onze excuses voor het ongemak!
- Ik mis een product van mijn bestelling?
- Het spijt ons om te horen dat er een product mist in jouw bestelling. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling, alle bestellingen worden door ons altijd met de uiterste zorg gecontroleerd en ingepakt. Toch kan het gebeuren dat er een product wordt gemist bij het inpakken van je bestelling.
Mis jij een product dat je wel hebt besteld, maar niet hebt ontvangen in je pakket? Neem dan gelijk contact met ons op, zodat we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen voor je. Wij vragen je hierbij de volgende informatie aan ons door te e-mailen:
- Het factuurnummer van jouw bestelling.
- Welk product je wel hebt besteld, maar niet hebt ontvangen.
- Een duidelijke foto van de producten die je wel hebt ontvangen.
- Het spijt ons om te horen dat er een product mist in jouw bestelling. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling, alle bestellingen worden door ons altijd met de uiterste zorg gecontroleerd en ingepakt. Toch kan het gebeuren dat er een product wordt gemist bij het inpakken van je bestelling.
- Ik heb een beschadigd of defect product ontvangen, wat nu?
- Dat is niet zo leuk om te horen! Als je een beschadigd of defect product in je pakket hebt ontvangen, verzoeken we je binnen 5 dagen na ontvangst van je bestelling contact met ons op te nemen. Wij vragen je hierbij de volgende informatie aan ons door te e-mailen:
• Het factuurnummer van jouw bestelling.
• Welk product van je bestelling beschadigd en/of defect is.
• Een duidelijke foto van het product dat beschadigd en/of defect is.
- Dat is niet zo leuk om te horen! Als je een beschadigd of defect product in je pakket hebt ontvangen, verzoeken we je binnen 5 dagen na ontvangst van je bestelling contact met ons op te nemen. Wij vragen je hierbij de volgende informatie aan ons door te e-mailen: