• Gratis verzendingGratis verzending: NL vanaf € 99 | BE vanaf € 150
  • BezorgingBestel vóór 16:00 uur, morgen bezorgd
  • Bestel zonder accountMakkelijk en snel bestellen zonder account
  • PostNL-puntLaat je bestelling afleveren bij een PostNL-punt
  • Gratis verzendingGratis verzending: NL vanaf € 99 | BE vanaf € 150
  • BezorgingBestel vóór 16:00 uur, morgen bezorgd
  • Bestel zonder accountMakkelijk en snel bestellen zonder account
  • PostNL-puntLaat je bestelling afleveren bij een PostNL-punt

Betalen - Lamponderdelen.nl

Bij Lamponderdelen.nl maken wij gebruik van onderstaande betaalmethodes.

iDeal:
iDeal is de meest gebruikte betaalmethode in Nederland en staat bekend om zijn betrouwbaarheid, veiligheid en gebruiksgemak. Met iDeal kun je kosteloos en op een eenvoudige manier je bestelling afrekenen in een beveiligde betaalomgeving. Alle iDeal-transacties worden via onze betalingsprovider Mollie afgehandeld en verwerkt.

Bancontact:
Bancontact is de meest populaire betaalmethode in België. Met Bancontact kun je via alle bekende banken je bestelling afrekenen. Je betaalt kosteloos en op een eenvoudige manier in een beveiligde betaalomgeving. Alle Bancontact-transacties worden via onze betalingsprovider Mollie afgehandeld en verwerkt.

Bankoverschrijving:
Tijdens het bestelproces kies je bij het invullen van je gegevens voor de betaalmethode bankoverschrijving. Je ontvangt na het afronden van je bestelling van ons een e-mail met daarin alle gegevens om de factuur van je bestelling te betalen. Wij nemen je bestelling pas in behandeling zodra wij de betaling van de factuur op onze rekening hebben ontvangen.

Veelgestelde vragen over betalen:

  • Zijn de prijzen in de webshop inclusief de btw?
    • Ja, alle genoemde prijzen in onze webshop zijn inclusief 21% btw.
  • Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?
    • Je kunt bij onze webshop de volgende betaalmethodes gebruiken om je bestelling veilig af te rekenen:
      • iDeal
      • Bancontact
      • Bankoverschrijving
  • Hoe weet ik of de betaling voor mijn bestelling is gelukt?
    • Heb je jouw bestelling betaald met iDeal, maar weet je niet zeker of de betaling gelukt is? Controleer dan of er geld is afgeschreven van je bankrekening. Is dit het geval, dan is de betaling gelukt. Is er geen geld afgeschreven van je bankrekening, dan is de betaling mislukt.

      Is er wel geld afgeschreven van je bankrekening, maar heb je geen orderbevestiging en factuur per e-mail van ons ontvangen? Dan kan het zijn dat deze e-mail in je map ongewenste mail (spambox) terecht is gekomen. Ook komt het wel eens voor dat er per ongeluk een foutief e-mailadres is ingevuld tijdens het bestelproces. Heb je geen e-mail van ons ontvangen, neem dan contact met ons op, zodat we je kunnen helpen.

  • Wat doe ik als mijn betaling is mislukt of geweigerd?
    • Als de betaling van je bestelling is mislukt of geweigerd, kan dat meerdere oorzaken hebben.
      Het kan zijn dat je een foutmelding krijgt na een poging om te betalen. Het beste is dan om het op een later tijdstip opnieuw te proberen, omdat er waarschijnlijk een storing is bij de bank of bij onze betaalprovider Mollie.

      Je kunt ook een nieuwe bestelling plaatsen en contact met ons opnemen zodat wij je bestelling, waarvan de betaling niet is gelukt, kunnen annuleren.

  • Mijn betaling is mislukt maar het geld is wel afgeschreven, wat nu?
    • Als je een melding hebt gekregen dat de betaling voor je bestelling is mislukt, maar het geld is toch afgeschreven van je bankrekening, plaats dan geen nieuwe bestelling. Neem contact met ons op zodat we het samen kunnen uitzoeken.
  • Waar kan ik de factuur van mijn bestelling terugvinden?
    • De factuur van je bestelling kun je terugvinden als bijlage in de orderbevestiging die je per e-mail van ons ontvangt. Als je de factuur van je bestelling niet meer kunt terugvinden, neem dan gerust contact met ons op.