• Gratis verzendingGratis verzending: NL vanaf € 99 | BE vanaf € 150
  • BezorgingBestel vóór 16:00 uur, morgen bezorgd
  • Bestel zonder accountMakkelijk en snel bestellen zonder account
  • PostNL-puntLaat je bestelling afleveren bij een PostNL-punt
  • Gratis verzendingGratis verzending: NL vanaf € 99 | BE vanaf € 150
  • BezorgingBestel vóór 16:00 uur, morgen bezorgd
  • Bestel zonder accountMakkelijk en snel bestellen zonder account
  • PostNL-puntLaat je bestelling afleveren bij een PostNL-punt

Garantie & Defecten - Lamponderdelen.nl

Garantie:

Op ieder product geldt een wettelijke garantie, wat inhoudt dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. De duur van de garantieperiode is afhankelijk van het product. Bij sommige producten heb je naast de wettelijke garantie ook een extra garantie van de fabrikant (fabrieksgarantie). Dit is een aanvullende garantie op de wettelijke garantie. Als het product een extra fabrieksgarantie heeft, dan staat dit vermeld op de product- of informatiepagina van het product.

Bij de wettelijke garantie zal het product altijd kosteloos worden gerepareerd of vervangen. Indien reparatie van het product niet mogelijk is, zal het worden vervangen door hetzelfde product. Mocht hetzelfde product niet meer leverbaar zijn, dan wordt er een gelijkwaardig product geleverd.

Gaat een door jou besteld product defect binnen de wettelijke garantietermijn?
Neem dan contact met ons op, en we vinden zo snel mogelijk een oplossing. Wij vragen je hierbij de volgende informatie aan ons door te e-mailen:

  • Het factuurnummer van jouw bestelling.
  • Welk product van je bestelling defect is.
  • Een duidelijke foto van het product dat defect is.

Garantie is alleen geldig binnen de wettelijke garantietermijn en wanneer er sprake is van een gegronde klacht. Aanspraak op de wettelijke garantie kan worden gemaakt indien:

  • Er geen sprake is van beschadiging door opzet of nalatigheid.
  • Er geen sprake is van onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud.
  • Er geen sprake is van normale slijtage.
  • Er geen sprake is van een storing of beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.

Wij garanderen dat onze producten voldoen aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid.

Beschadigd & Defect:

Wij pakken jouw bestelling met de grootste zorgvuldigheid in. Toch kan het gebeuren dat er tijdens de reis en het vervoer van je bestelling een product beschadigd of defect raakt. Controleer daarom direct nadat je jouw pakket hebt ontvangen of er een beschadigd of defect product is geleverd.
Als je een beschadigd of defect product in je pakket hebt ontvangen, verzoeken we je binnen 5 dagen na ontvangst van je bestelling contact met ons op te nemen. Wij vragen je hierbij de volgende informatie aan ons door te e-mailen:

  • Het factuurnummer van jouw bestelling.
  • Welk product van je bestelling beschadigd en/of defect is.
  • Een duidelijke foto van het product dat beschadigd en/of defect is.

Gooi het beschadigde en/of defecte product en de verpakking nooit weg. In de meeste gevallen willen wij het beschadigde en/of defecte product en de verpakking retour hebben, zodat wij dit kunnen reclameren bij onze vervoerder of leverancier.

Veelgestelde vragen over Garantie & Defecten:

  • Mijn product is defect gegaan binnen de wettelijke garantieperiode, wat kan ik doen?
    • Gaat een door jou besteld product defect binnen de wettelijke garantietermijn? Neem dan contact met ons op, en we vinden zo snel mogelijk een oplossing. Wij vragen je hierbij de volgende informatie naar ons te e-mailen:
      • Het factuurnummer van jouw bestelling.
      • Welk product van je bestelling defect is.
      • Een duidelijke foto van het product dat defect is.
  • Heb je een beschadigd of defect product ontvangen?
    • Als je een beschadigd of defect product in je pakket hebt ontvangen, verzoeken we je binnen 5 dagen na ontvangst van je bestelling contact met ons op te nemen. Wij vragen je hierbij de volgende informatie aan ons door te e-mailen:
      • Het factuurnummer van jouw bestelling.
      • Welk product van je bestelling beschadigd en/of defect is.
      • Een duidelijke foto van het product dat beschadigd en/of defect is.

      Gooi het beschadigde en/of defecte product en de verpakking nooit weg. In de meeste gevallen willen wij het beschadigde en/of defecte product en de verpakking retour hebben, zodat wij dit kunnen reclameren bij onze vervoerder of leverancier.