- Menu
- Home
-
Lamponderdelen
- Alle lamponderdelen
- Aardingsmaterialen
- Afsluitknoppen
- Carrosserie en sluitringen
- Draadeinden
- Fitting beugels
- Fittingen
- Fittinghulzen
- Flexibele stangen
- Gewrichten
- Glasdragers
- Isolatietules
- Kap en glashouders
- Klem en glasveren
- Koppelstukken
- Lampenketting
- Messing kogels
- Moeren
- Moffen
- Montagebeugels
- Ophangbeugels
- Pendelstangen
- Plaatnippels
- Plafondkapbeugels
- Plafondkappen
- Ringnippels
- Sierknoppen
- Sierplaten en afdekplaten
- Staaldraden en ophanging
- Stelpijpen
- Stelringen
- Tandveerringen en kartelringen
- Trekontlasters
- Trompetnippels
- Vaas- en fleslamp materialen
- Verloopfittingen
- Verloopringen lampenkap
- Verloopstukken
- Verzwaringsplaten
- Wand en plafond snoerbevestigingen
- Strijkijzersnoer
- Snoeren en kabels
-
Aansluitsnoeren
- Alle aansluitsnoeren
- Aansluitsnoeren met eurostekker
- Aansluitsnoeren met randaarde stekker
- Aansluitsnoeren met snoerschakelaar
- Aansluitsnoeren met voetschakelaar
- Aansluitsnoeren met fitting en snoerschakelaar
- Aansluitsnoeren UK en USA
- Strijkijzersnoeren met eurostekker
- Strijkijzersnoeren met snoerschakelaar
- Strijkijzersnoeren met voetschakelaar
- Krulsnoeren met platte stekker
- Krulsnoeren met randaarde stekker
- Stekkers en schakelaars
- Elektromaterialen
-
Lichtbronnen
- Alle lichtbronnen
- Gloeilampen
-
Halogeenlampen
- Alle Halogeenlampen
- Halogeenlamp kaarslampen
- Halogeenlamp kogellampen
- Halogeenlamp standaardlampen
- Halogeenlampen - Halostar - G4 - 12 volt
- Halogeenlampen - 25MM - MR8 - GU4 - 12 volt
- Halogeenlampen - 35MM - MR11 - GU4 - 12 volt
- Halogeenlampen - 51MM - MR16 - GU5.3 - 12 volt
- Halogeenlampen - Aluline R37/56 - BA15d - 12 volt
- Halogeenlampen - AR70 - BA15d - 12 volt
- Halogeenlampen - AR111 - G53 - 12 volt
- Halogeenlampen - Halopin - G9 - 230 volt
- Halogeenlampen - 51MM - PAR16 - GU10 - 230 volt
- Halogeenlampen - ES63 - GU10 - 230 volt
- Halogeenlampen - ES111 - GU10 - 230 volt
- Halogeenlampen - PAR - E27
- Halogeenlampen - Halolux Ceram - E27
- Halogeenlampen - Halolux Ceram - B15d - 230 volt
- LED lampen
- Lampen
- Schakelmateriaal
Veelgestelde vragen - Lamponderdelen.nl
Veelgestelde vragen over bestellen:
- Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
-
- Klik op het product dat je wilt bestellen.
- Klik op de knop 'Voeg toe aan winkelwagen'.
- Klik vervolgens op de knop 'Ik ga bestellen'.
- Kies of je wilt bestellen met een account of zonder account.
- Vul je persoonlijke gegevens in en controleer deze goed op eventuele fouten.
- Kies je gewenste betaalmethode en verzendmethode.
- Klik op de knop 'Doorgaan'.
- Controleer je gehele bestelling en je ingevulde gegevens goed op eventuele fouten.
- Accepteer de algemene voorwaarden en klik op de knop 'Bestelling plaatsen'.
- Nadat je de bestelling hebt afgerekend, ontvang je een orderbevestiging en de factuur van je bestelling op het opgegeven e-mailadres. Heb je na een half uur nog geen e-mail ontvangen? Controleer dan je map met ongewenste e-mail.
- Zodra je bestelling in behandeling is genomen en wij je bestelling gaan inpakken, ontvang je een e-mail op het opgegeven e-mailadres.
- Je pakket is verzonden en opgehaald door PostNL bij ons magazijn. Je ontvangt een e-mail op het opgegeven e-mailadres.
- Zodra je pakket bij PostNL is gesorteerd in het sorteercentrum en het verzendlabel is gescand, ontvang je een e-mail met de track & trace-code en alle benodigde informatie om de status en aflevermoment van je bestelling te volgen.
-
- Kan ik bestellen zonder account?
- Bij Lamponderdelen.nl heb je geen account nodig om een bestelling te plaatsen.
Wil je toch een account aanmaken? Dat kan eenvoudig tijdens het invoeren van je gegevens.
- Bij Lamponderdelen.nl heb je geen account nodig om een bestelling te plaatsen.
- Kan ik mijn bestelling laten afleveren op een ander adres dan het factuuradres?
- Ja dat kan, je kunt altijd je bestelling laten afleveren op een ander adres. Dit kun je zelf aangeven bij het invullen van je gegevens tijdens het bestelproces door te kiezen voor een alternatief verzendadres.
We bieden ook de mogelijkheid om je bestelling rechtstreeks te laten afleveren bij één van de PostNL-afhaalpunten bij jou in de buurt. Aan jou de keuze.
- Ja dat kan, je kunt altijd je bestelling laten afleveren op een ander adres. Dit kun je zelf aangeven bij het invullen van je gegevens tijdens het bestelproces door te kiezen voor een alternatief verzendadres.
- Waar kan ik zien of een product op voorraad is?
- Op de product- of informatiepagina van het product kun je zien of het op voorraad is of niet. Een vakje naast de prijs van het product geeft de melding ‘op voorraad’ of ‘niet op voorraad’ weer. Is een product niet voorradig en wil je de levertijd weten, neem dan contact met ons op.
- Ik heb geen orderbevestiging en factuur per e-mail ontvangen van mijn bestelling?
- Het kan zijn dat onze e-mail in je map met ongewenste e-mail terecht is gekomen (spambox) en dat je deze e-mail nog niet hebt gezien/gelezen. Het kan ook voorkomen dat er per ongeluk een foutief e-mailadres is ingevuld tijdens het bestelproces. Heb je geen e-mail van ons ontvangen? Neem dan gerust contact met ons op, zodat wij het voor je kunnen uitzoeken.
- Kan ik mijn geplaatste bestelling wijzigen of annuleren?
- Zodra je een bestelling hebt geplaatst (betaald), kun je de producten niet meer verwijderen, wijzigen of annuleren. Zolang je bestelling nog niet is verzonden, kunnen wij je bestelling wel annuleren zodat je een nieuwe bestelling kunt plaatsen. Neem hiervoor contact met ons op.
Mocht annuleren niet meer mogelijk zijn omdat je bestelling al door ons is verzonden, dan kun je de bestelde ongewenste producten naar ons adres retourneren zodra je de bestelling hebt ontvangen.
- Zodra je een bestelling hebt geplaatst (betaald), kun je de producten niet meer verwijderen, wijzigen of annuleren. Zolang je bestelling nog niet is verzonden, kunnen wij je bestelling wel annuleren zodat je een nieuwe bestelling kunt plaatsen. Neem hiervoor contact met ons op.
- Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
- Heb je een bestelling geplaatst en is de betaling van de bestelling bij ons voor 16:00 uur binnen, dan versturen we jouw bestelling nog dezelfde dag. Meestal heb je jouw bestelling de volgende dag al in huis. Wij versturen onze bestellingen van maandag tot en met vrijdag. Bestellingen geplaatst in het weekend of op feestdagen worden de eerstvolgende werkdag verzonden.
Als sommige producten van je bestelling niet op voorraad zijn, nemen wij per e-mail contact met je op over de levertijd van je bestelling.
- Heb je een bestelling geplaatst en is de betaling van de bestelling bij ons voor 16:00 uur binnen, dan versturen we jouw bestelling nog dezelfde dag. Meestal heb je jouw bestelling de volgende dag al in huis. Wij versturen onze bestellingen van maandag tot en met vrijdag. Bestellingen geplaatst in het weekend of op feestdagen worden de eerstvolgende werkdag verzonden.
- Kan ik een bestelling plaatsen zonder btw? (Alleen voor Belgische ondernemers)
- Ja dat kan, als ondernemer uit België kun je bij ons een bestelling plaatsen, mits je in het bezit bent van een geldig Belgisch btw-nummer. Kijk voor alle informatie op onze ‘Btw-vrij bestellen’ pagina.
Veelgestelde vragen over betalen:
- Zijn de prijzen in de webshop inclusief de btw?
- Ja, alle genoemde prijzen in onze webshop zijn inclusief 21% btw.
- Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?
- Je kunt bij onze webshop de volgende betaalmethodes gebruiken om je bestelling veilig af te rekenen:
- iDeal
- Bancontact
- Bankoverschrijving
- Je kunt bij onze webshop de volgende betaalmethodes gebruiken om je bestelling veilig af te rekenen:
- Hoe weet ik of de betaling voor mijn bestelling is gelukt?
- Heb je jouw bestelling betaald met iDeal, maar weet je niet zeker of de betaling gelukt is? Controleer dan of er geld is afgeschreven van je bankrekening. Is dit het geval, dan is de betaling gelukt. Is er geen geld afgeschreven van je bankrekening, dan is de betaling mislukt.
Is er wel geld afgeschreven van je bankrekening, maar heb je geen orderbevestiging en factuur per e-mail van ons ontvangen? Dan kan het zijn dat deze e-mail in je map ongewenste mail (spambox) terecht is gekomen. Ook komt het wel eens voor dat er per ongeluk een foutief e-mailadres is ingevuld tijdens het bestelproces. Heb je geen e-mail van ons ontvangen, neem dan contact met ons op, zodat we je kunnen helpen.
- Heb je jouw bestelling betaald met iDeal, maar weet je niet zeker of de betaling gelukt is? Controleer dan of er geld is afgeschreven van je bankrekening. Is dit het geval, dan is de betaling gelukt. Is er geen geld afgeschreven van je bankrekening, dan is de betaling mislukt.
- Wat doe ik als mijn betaling is mislukt of geweigerd?
- Als de betaling van je bestelling is mislukt of geweigerd, kan dat meerdere oorzaken hebben.
Het kan zijn dat je een foutmelding krijgt na een poging om te betalen. Het beste is dan om het op een later tijdstip opnieuw te proberen, omdat er waarschijnlijk een storing is bij de bank of bij onze betaalprovider Mollie.Je kunt ook een nieuwe bestelling plaatsen en contact met ons opnemen zodat wij je bestelling, waarvan de betaling niet is gelukt, kunnen annuleren.
- Als de betaling van je bestelling is mislukt of geweigerd, kan dat meerdere oorzaken hebben.
- Mijn betaling is mislukt maar het geld is wel afgeschreven, wat nu?
- Als je een melding hebt gekregen dat de betaling voor je bestelling is mislukt, maar het geld is toch afgeschreven van je bankrekening, plaats dan geen nieuwe bestelling. Neem contact met ons op zodat we het samen kunnen uitzoeken.
- Waar kan ik de factuur van mijn bestelling terugvinden?
- De factuur van je bestelling kun je terugvinden als bijlage in de orderbevestiging die je per e-mail van ons ontvangt. Als je de factuur van je bestelling niet meer kunt terugvinden, neem dan gerust contact met ons op.
Veelgestelde vragen over verzenden:
- Kan ik mijn bestelling laten afleveren op een PostNL-afhaalpunt?
- Ja, dat kan. Tijdens het bestelproces kies je bij het invullen van je gegevens voor de verzendmethode ‘Ophalen bij PostNL-afhaalpunt’. Met meer dan 5.500 PostNL-locaties is er altijd wel een afhaalpunt in jouw buurt te vinden. Afhankelijk van de openingstijden van de desbetreffende PostNL-locatie bepaal je zelf wanneer je jouw pakket ophaalt. Wel zo makkelijk, toch?
- Hoe lang heb ik de tijd om mijn pakket af te halen bij het PostNL-afhaalpunt?
- Wanneer je ervoor kiest om je bestelling te laten afleveren bij een PostNL-afhaalpunt, heb je 7 dagen de tijd om jouw pakket daar af te halen. Zodra het PostNL-afhaalpunt jouw pakket in ontvangst heeft genomen, blijft het daar 7 dagen liggen.
Haal je het pakket binnen deze periode niet op, dan wordt het retour gestuurd naar ons adres. Mocht je na het lezen van bovenstaande informatie toch te laat zijn met het afhalen van je pakket, neem dan gerust contact met ons op. Samen vinden we een oplossing.
- Wanneer je ervoor kiest om je bestelling te laten afleveren bij een PostNL-afhaalpunt, heb je 7 dagen de tijd om jouw pakket daar af te halen. Zodra het PostNL-afhaalpunt jouw pakket in ontvangst heeft genomen, blijft het daar 7 dagen liggen.
- Kan ik mijn bestelling laten afleveren bij een PostNL-pakketautomaat?
- Ja, dat kan. Tijdens het bestelproces kies je bij het invullen van je gegevens voor de verzendmethode ‘Ophalen bij PostNL-afhaalpunt’. Met meer dan 1.200 PostNL-pakketautomaten is er altijd een pakketautomaat in jouw buurt te vinden.
Let op: pakketten mogen maximaal 70 x 35 x 50 cm (breedte x hoogte x diepte) groot zijn. Grotere pakketten passen niet in de automaat en worden doorgestuurd naar een PostNL-afhaalpunt.
- Ja, dat kan. Tijdens het bestelproces kies je bij het invullen van je gegevens voor de verzendmethode ‘Ophalen bij PostNL-afhaalpunt’. Met meer dan 1.200 PostNL-pakketautomaten is er altijd een pakketautomaat in jouw buurt te vinden.
- Hoe lang heb ik de tijd om mijn pakket af te halen bij een PostNL-pakketautomaat?
- Als je hebt gekozen om je bestelling te laten afleveren bij een PostNL-pakketautomaat, dan heb je 3 dagen de tijd om jouw pakket daar af te halen. Zodra het pakket in de PostNL-pakketautomaat ligt, blijft het daar 3 dagen liggen.
Als je het pakket niet binnen 3 dagen afhaalt bij de pakketautomaat, wordt het door PostNL naar een PostNL-afhaalpunt in jouw buurt gebracht.
Haal je het pakket niet binnen 7 dagen op bij het PostNL-afhaalpunt, dan wordt het retour gestuurd naar ons adres. Mocht je ondanks bovenstaande informatie te laat zijn met het afhalen van je pakket, neem dan gerust contact met ons op. Samen vinden we een oplossing.
- Als je hebt gekozen om je bestelling te laten afleveren bij een PostNL-pakketautomaat, dan heb je 3 dagen de tijd om jouw pakket daar af te halen. Zodra het pakket in de PostNL-pakketautomaat ligt, blijft het daar 3 dagen liggen.
- Kan ik mijn afleveradres nog wijzigen als mijn bestelling al is verzonden?
- Helaas kunnen wij het afleveradres niet meer wijzigen of aanpassen nadat je bestelling door ons is verzonden. Houd je e-mail daarom goed in de gaten. Zodra je de track & trace-code per e-mail ontvangt, kun je in sommige gevallen zelf het bezorgmoment of de locatie wijzigen. Dit kan vanaf het moment dat PostNL jouw pakket heeft ontvangen tot het moment dat de status ‘Zending is gesorteerd’ wordt weergegeven. Hiervoor heb je wel een PostNL-account nodig
- Ik heb een foutje gemaakt in mijn afleveradres, wat kan ik doen?
- Was je er niet helemaal bij en heb je een foutje gemaakt bij het invullen van het afleveradres? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Als jouw pakket nog niet door ons is verstuurd, kunnen we het afleveradres nog voor je wijzigen. Heb je van ons al een verzendbevestiging ontvangen? Dan is jouw pakket al verstuurd en kunnen we het afleveradres helaas niet meer aanpassen.
Als PostNL jouw pakket niet kan afleveren op het foutieve afleveradres, wordt het pakket naar verwachting retour gestuurd naar ons adres. Zodra wij jouw pakket retour hebben ontvangen van PostNL, nemen wij direct contact met je op. Mocht jouw pakket toch worden afgeleverd op het foutieve afleveradres door PostNL, dan ben je zelf verantwoordelijk om contact op te nemen met de ontvanger om te vragen of je het pakket daar kunt ophalen.
- Was je er niet helemaal bij en heb je een foutje gemaakt bij het invullen van het afleveradres? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Als jouw pakket nog niet door ons is verstuurd, kunnen we het afleveradres nog voor je wijzigen. Heb je van ons al een verzendbevestiging ontvangen? Dan is jouw pakket al verstuurd en kunnen we het afleveradres helaas niet meer aanpassen.
- Wat gebeurt er als ik een verkeerd afleveradres heb ingevuld en mijn bestelling is al verzonden?
- Wanneer je een verkeerd afleveradres hebt ingevuld en je bestelling al door ons is verzonden, zal PostNL jouw pakket aanbieden op het verkeerd ingevulde afleveradres. In veel gevallen zal de persoon op dat adres het pakket weigeren, waarna PostNL het pakket retour stuurt naar ons adres.
Zodra wij het pakket retour hebben ontvangen van PostNL, nemen wij direct contact met je op om je bestelling opnieuw te versturen. Mocht jouw pakket toch worden afgeleverd door PostNL op het verkeerde afleveradres, dan ben je zelf verantwoordelijk om contact op te nemen met de ontvanger om te vragen of je het pakket daar kunt ophalen.
- Wanneer je een verkeerd afleveradres hebt ingevuld en je bestelling al door ons is verzonden, zal PostNL jouw pakket aanbieden op het verkeerd ingevulde afleveradres. In veel gevallen zal de persoon op dat adres het pakket weigeren, waarna PostNL het pakket retour stuurt naar ons adres.
- Wanneer ontvang ik de e-mail met daarin de track & trace-code van mijn bestelling?
- Als je van ons wel een e-mail hebt ontvangen met daarin de orderbevestiging en de factuur, maar je hebt nog geen e-mail ontvangen met de track & trace-code, dan is jouw pakket nog niet gescand in het sorteercentrum van PostNL.
Zodra jouw pakket in het sorteercentrum wordt gescand, ontvang je automatisch een e-mail met daarin de track & trace-code en alle benodigde informatie om de status en het aflevermoment van je bestelling te kunnen volgen. Heb je geen enkele e-mail van ons ontvangen, dan kun je het beste even contact met ons opnemen.
- Als je van ons wel een e-mail hebt ontvangen met daarin de orderbevestiging en de factuur, maar je hebt nog geen e-mail ontvangen met de track & trace-code, dan is jouw pakket nog niet gescand in het sorteercentrum van PostNL.
Veelgestelde vragen over bezorgen:
- Wanneer ontvang ik de e-mail met daarin de track & trace-code van mijn bestelling?
- Als je van ons een e-mail hebt ontvangen met daarin de orderbevestiging en de factuur, maar je hebt nog geen e-mail ontvangen met daarin de track & trace-code, dan is jouw pakket nog niet gescand in het sorteercentrum van PostNL.
Zodra jouw pakket in het sorteercentrum wordt gescand, ontvang je automatisch een e-mail met daarin de track & trace-code en alle benodigde informatie om de status en het aflevermoment van je bestelling te kunnen volgen. Heb je geen enkele e-mail van ons ontvangen, neem dan gerust contact met ons op.
- Als je van ons een e-mail hebt ontvangen met daarin de orderbevestiging en de factuur, maar je hebt nog geen e-mail ontvangen met daarin de track & trace-code, dan is jouw pakket nog niet gescand in het sorteercentrum van PostNL.
- Ik ben niet thuis op het moment dat PostNL mijn pakket wil afleveren.
- Ben je niet thuis op het moment dat PostNL langs komt, dan bezorgt PostNL het volgens de bezorgvoorkeuren die bij hen bekend zijn. Heb je je bezorgvoorkeuren niet ingesteld, dan kan jouw pakket met daarin je bestelling worden bezorgd bij één van je buren of op een PostNL-afhaalpunt. In de PostNL-app of met je track & trace-code zie je waar je het pakket kunt afhalen.
- Ik was niet thuis en PostNL heeft mijn pakket afgegeven bij een PostNL-afhaalpunt.
- Wanneer PostNL na een mislukte afleverpoging het pakket niet bij jou kan afleveren, wordt het pakket bij een PostNL-afhaalpunt bij jou in de buurt afgegeven. Zodra het PostNL-afhaalpunt jouw pakket in ontvangst heeft genomen, zal jouw pakket daar 7 dagen blijven liggen.
Haal je het pakket binnen deze periode niet op, dan wordt het retour gestuurd naar ons adres. Mocht je na het lezen van bovenstaande informatie toch te laat zijn met het afhalen van je pakket, neem dan gerust contact met ons op. Samen vinden we een oplossing.
- Wanneer PostNL na een mislukte afleverpoging het pakket niet bij jou kan afleveren, wordt het pakket bij een PostNL-afhaalpunt bij jou in de buurt afgegeven. Zodra het PostNL-afhaalpunt jouw pakket in ontvangst heeft genomen, zal jouw pakket daar 7 dagen blijven liggen.
- Mijn bestelling is nog niet geleverd, wat nu?
- Voor de aflevering van onze pakketten op de volgende werkdag zijn wij afhankelijk van de dienstverlening van PostNL. Het kan voorkomen dat PostNL, door drukte en/of vertraging in het depot of sorteercentrum, jouw bestelling niet de volgende werkdag kan bezorgen.
Onze excuses hiervoor. Helaas kunnen wij hier ook niets aan veranderen of enige invloed op uitoefenen. In de meeste gevallen duurt de vertraging maar een paar dagen. Wij adviseren je om je track & trace-code goed in de gaten te houden, hierin staat de actuele status van jouw pakket aangegeven.
- Voor de aflevering van onze pakketten op de volgende werkdag zijn wij afhankelijk van de dienstverlening van PostNL. Het kan voorkomen dat PostNL, door drukte en/of vertraging in het depot of sorteercentrum, jouw bestelling niet de volgende werkdag kan bezorgen.
- De status van mijn bestelling verandert niet als ik de track & trace-code bekijk?
- Het kan gebeuren dat er een vertraging is ontstaan door drukte bij een depot of sorteercentrum van PostNL. Tijdens de zomerperiode en de feestdagen komt het wel eens voor dat er meer brievenbuspakjes en pakketten worden aangeleverd dan PostNL op één dag kan verwerken. Maar geen paniek, het komt altijd weer goed!
Meestal duurt het een paar dagen voordat de status van je bestelling verandert wanneer je de track & trace-informatie bekijkt. Houd je track & trace-code daarom goed in de gaten, en mocht je toch een beetje ongerust zijn, dan kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen.
- Het kan gebeuren dat er een vertraging is ontstaan door drukte bij een depot of sorteercentrum van PostNL. Tijdens de zomerperiode en de feestdagen komt het wel eens voor dat er meer brievenbuspakjes en pakketten worden aangeleverd dan PostNL op één dag kan verwerken. Maar geen paniek, het komt altijd weer goed!
- Ik heb mijn brievenbuspakje niet ontvangen, maar volgens de track & trace-code is mijn brievenbuspakje wel afgeleverd?
- Voor de PostNL-bezorger is het soms handig en sneller om alle brievenbuspakjes in één keer te scannen. Geen paniek dus, waarschijnlijk wordt jouw brievenbuspakje later op de dag alsnog in je brievenbus bezorgd. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan even contact met ons op.
- Volgens de track & trace-code is mijn pakket bezorgd, maar ik heb geen pakket ontvangen, wat nu?
- Staat de status van je pakket in de track & trace-informatie op "bezorgd", maar heb je niets ontvangen?
Het kan zijn dat PostNL je pakket dan bij één van je buren heeft afgeleverd, en dat dit niet duidelijk zichtbaar is in de track & trace-informatie. Vraag bij je naaste buren of zij toevallig een pakket voor jou in ontvangst hebben genomen.Als je pakket niet bij één van je buren is bezorgd, wacht dan nog even af, want meestal wordt je pakket alsnog binnen 2 dagen bezorgd. Heb je na 2 dagen nog steeds je pakket niet ontvangen? Neem dan gelijk contact met ons op. Wij gaan dan direct voor je aan de slag en nemen contact op met PostNL.
- Staat de status van je pakket in de track & trace-informatie op "bezorgd", maar heb je niets ontvangen?
- Ik heb een verkeerd product ontvangen wat ik niet heb besteld, wat kan ik doen?
- Je bestelling is door de bezorger van PostNL afgeleverd, en met veel enthousiasme maak je jouw pakket open. Maar dan ontdek je dat er een verkeerd product door ons is geleverd, wat jij helemaal niet hebt besteld. Dat is natuurlijk niet handig van ons en vervelend voor jou, onze excuses voor het ongemak!
Neem gelijk contact met ons op als je een verkeerd product hebt ontvangen, zodat we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen voor je. Wij vragen je hierbij de volgende informatie aan ons door te e-mailen:
- Het factuurnummer van jouw bestelling.
- Welk product je wel hebt besteld, maar niet hebt ontvangen.
- Welk product je niet hebt besteld, maar wel hebt ontvangen.
- Een duidelijke foto van het verkeerd geleverde product.
- Je bestelling is door de bezorger van PostNL afgeleverd, en met veel enthousiasme maak je jouw pakket open. Maar dan ontdek je dat er een verkeerd product door ons is geleverd, wat jij helemaal niet hebt besteld. Dat is natuurlijk niet handig van ons en vervelend voor jou, onze excuses voor het ongemak!
- Ik mis een product van mijn bestelling?
- Het spijt ons om te horen dat er een product mist in jouw bestelling. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling, alle bestellingen worden door ons altijd met de uiterste zorg gecontroleerd en ingepakt. Toch kan het gebeuren dat er een product wordt gemist bij het inpakken van je bestelling.
Mis jij een product dat je wel hebt besteld, maar niet hebt ontvangen in je pakket? Neem dan gelijk contact met ons op, zodat we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen voor je. Wij vragen je hierbij de volgende informatie aan ons door te e-mailen:
- Het factuurnummer van jouw bestelling.
- Welk product je wel hebt besteld, maar niet hebt ontvangen.
- Een duidelijke foto van de producten die je wel hebt ontvangen.
- Het spijt ons om te horen dat er een product mist in jouw bestelling. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling, alle bestellingen worden door ons altijd met de uiterste zorg gecontroleerd en ingepakt. Toch kan het gebeuren dat er een product wordt gemist bij het inpakken van je bestelling.
- Ik heb een beschadigd of defect product ontvangen, wat nu?
- Dat is niet zo leuk om te horen! Als je een beschadigd of defect product in je pakket hebt ontvangen, verzoeken we je binnen 5 dagen na ontvangst van je bestelling contact met ons op te nemen. Wij vragen je hierbij de volgende informatie aan ons door te e-mailen:
• Het factuurnummer van jouw bestelling.
• Welk product van je bestelling beschadigd en/of defect is.
• Een duidelijke foto van het product dat beschadigd en/of defect is.
- Dat is niet zo leuk om te horen! Als je een beschadigd of defect product in je pakket hebt ontvangen, verzoeken we je binnen 5 dagen na ontvangst van je bestelling contact met ons op te nemen. Wij vragen je hierbij de volgende informatie aan ons door te e-mailen:
Veelgestelde vragen over Garantie & Defecten:
- Mijn product is defect gegaan binnen de wettelijke garantieperiode, wat kan ik doen?
- Gaat een door jou besteld product defect binnen de wettelijke garantietermijn? Neem dan contact met ons op, en we vinden zo snel mogelijk een oplossing. Wij vragen je hierbij de volgende informatie naar ons te e-mailen:
- Het factuurnummer van jouw bestelling.
- Welk product van je bestelling defect is.
- Een duidelijke foto van het product dat defect is.
- Gaat een door jou besteld product defect binnen de wettelijke garantietermijn? Neem dan contact met ons op, en we vinden zo snel mogelijk een oplossing. Wij vragen je hierbij de volgende informatie naar ons te e-mailen:
- Heb je een beschadigd of defect product ontvangen?
- Als je een beschadigd of defect product in je pakket hebt ontvangen, verzoeken we je binnen 5 dagen na ontvangst van je bestelling contact met ons op te nemen. Wij vragen je hierbij de volgende informatie aan ons door te e-mailen:
- Het factuurnummer van jouw bestelling.
- Welk product van je bestelling beschadigd en/of defect is.
- Een duidelijke foto van het product dat beschadigd en/of defect is.
Gooi het beschadigde en/of defecte product en de verpakking nooit weg. In de meeste gevallen willen wij het beschadigde en/of defecte product en de verpakking retour hebben, zodat wij dit kunnen reclameren bij onze vervoerder of leverancier.
- Als je een beschadigd of defect product in je pakket hebt ontvangen, verzoeken we je binnen 5 dagen na ontvangst van je bestelling contact met ons op te nemen. Wij vragen je hierbij de volgende informatie aan ons door te e-mailen:
Veelgestelde vragen over Retourneren & Ruilen:
- Wat is de retourtermijn?
- Je mag een bestelling of producten binnen 14 dagen na ontvangst retourneren.
Deze 14 dagen bedenktijd gaan in op de dag dat de bestelling bij jou is afgeleverd door PostNL.
- Je mag een bestelling of producten binnen 14 dagen na ontvangst retourneren.
- Wat zijn de uitzonderingen op retourneren?
- Alle op maat afgeknipte en gemaakte producten (zoals snoer, strijkijzersnoer en ketting) zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht en kunnen niet worden geretourneerd. Deze producten zijn speciaal op lengte voor jou afgemeten en worden niet retour genomen.
- Wie betaalt de verzendkosten voor het retourneren?
- De verzendkosten voor het retourneren van je zending zijn voor je eigen rekening, tenzij anders is afgesproken. Het retourneren van een zending is op eigen risico. Wij raden daarom aan om je verzendbewijs (track & trace-code) goed te bewaren totdat wij je retourzending hebben ontvangen.
- Hoe weet ik of jullie mijn retourzending hebben ontvangen?
- Zodra wij jouw retourzending hebben ontvangen, sturen wij een e-mail ter bevestiging naar het e-mailadres dat je hebt opgegeven. In deze e-mail vind je verdere informatie over de verwerking van jouw retour.
Houd er rekening mee dat de verwerking van een retourzending enkele werkdagen kan duren. Heb je na vijf werkdagen nog geen bevestiging ontvangen? Controleer dan je map met ongewenste e-mail (spambox) of neem contact met ons op.
- Zodra wij jouw retourzending hebben ontvangen, sturen wij een e-mail ter bevestiging naar het e-mailadres dat je hebt opgegeven. In deze e-mail vind je verdere informatie over de verwerking van jouw retour.
- Hoe lang duurt het voordat ik de terugbetaling van de retourzending op mijn rekening ontvang?
- Na ontvangst van jouw retourzending zullen wij deze zo snel mogelijk controleren en verwerken. Voldoet de retourzending aan onze retourvoorwaarden, dan storten wij het bedrag van de retourzending binnen 14 dagen terug op je rekening.
Houd er rekening mee dat de terugbetaling alleen kan plaatsvinden nadat wij de retourzending hebben gecontroleerd en goedgekeurd. Het is daarom van groot belang dat je je retourzending zorgvuldig verpakt om beschadigingen te voorkomen. Het retourneren van een zending is op je eigen risico. Het is daarom verstandig om je bewijs van verzending (track & trace-code) te bewaren totdat wij je retourzending hebben ontvangen.
Wij zijn niet verantwoordelijk voor het zoekraken van retourzendingen die naar ons worden gestuurd. Indien er beschadigingen zijn opgetreden als gevolg van ondeugdelijke verzendverpakking, of indien het poststuk onvoldoende gefrankeerd is, behouden wij ons het recht voor om de retourzending te weigeren.Als je na 14 dagen geen terugbetaling hebt ontvangen, neem dan contact met ons op. We helpen je graag verder.
- Na ontvangst van jouw retourzending zullen wij deze zo snel mogelijk controleren en verwerken. Voldoet de retourzending aan onze retourvoorwaarden, dan storten wij het bedrag van de retourzending binnen 14 dagen terug op je rekening.